Назад

Новини та статті

Амбітні цілі надихають на ребрендинг. Національний оператор телекомунікаційних послуг HomeNet зробив трансформацію. У логотипі провайдера з'явився спалах світла, а життєрадісний помаранчевий став фірмовим кольором компанії.  

«У ХоумНет працюють проактивні люди. Ми самі створюємо обставини, керуючись особистим вибором, - відзначає Зоя Романенко, директор компанії. - Ми вибираємо експансію. Адже, завдання Всесвітньої Мережі Інтернет - об'єднати мільярди людей в усьому світі. 

2

Нам, як інтернет-провайдеру, орієнтованому в першу чергу на молоду аудиторію, важливо виглядати сучасно і актуально. Завдання ребрендингу ми вирішували спільно з маркетинговим агентством Insight.

В результаті проведеної роботи з логотипу компанії зникли будинки і великі літери. По-новому HomeNet пишеться демократичними малими літерами чорного кольору. Акцент змістився  на слово  «home», щоб підкреслити дуже важливі для нас сімейні цінності. А спалах світла у вигляді восьмикутної зірки з'являється або замість літери «О», або у вигляді верхнього апострофа.

Новий знак HomeNet - це спалах світла, що проходить по оптоволоконному кабелю, якщо дивитися на його зріз. Це відображає специфіку використовуваної технології Gigabit PON. Ще логотип ХоумНет асоціюється з точкою WiFi, яка, зазвичай, розповсюджує  інтернет-сигнал в будинку клієнта.

3

Після ребрендингу головним кольором HomeNet став помаранчевий. Він і раніше був присутній в логотипі, а тепер заповнив собою фірмовий простір. Помаранчевий такий теплий, енергійний і позитивний! Він символізує дружбу і розвиток, роботу над собою і захопленість освітнім процесом. Національному оператору телекомунікаційних послуг личить цей колір. Тому що інтернет організовує сімейне дозвілля, приносить в кожен дім знання і допомагає знайти друзів в будь-якій точці світу!

Зміна візуального образу HomeNet відбулася одночасно з оновленням офіційного web-сайту. Новий стиль підкреслює цінності компанії - проактивність, допитливість, позитивне ставлення до життя.

  • 01 червня

    Амбітні цілі надихають на ребрендинг. Національний оператор телекомунікаційних послуг HomeNet зробив трансформацію. У логотипі провайдера з'явився спалах світла, а життєрадісний помаранчевий став фірмовим кольором компанії.  

    Детальніше...

  • 17 жовтня

    17 жовтня 2020 р. команда HOMENET долучилась до проекту "1 000 000 дерев за 24 години"

    Детальніше...

Відправити заявку

Close
Дізнатися про

Close
Заявка на підключення
Введіть ваші дані нижче, щоб підключити Тариф Выгодный
Close