Амбітні цілі надихають на ребрендинг. Національний оператор телекомунікаційних послуг HomeNet зробив трансформацію. У логотипі провайдера з'явився спалах світла, а життєрадісний помаранчевий став фірмовим кольором компанії.
«У ХоумНет працюють проактивні люди. Ми самі створюємо обставини, керуючись особистим вибором, - відзначає Зоя Романенко, директор компанії. - Ми вибираємо експансію. Адже, завдання Всесвітньої Мережі Інтернет - об'єднати мільярди людей в усьому світі.
Нам, як інтернет-провайдеру, орієнтованому в першу чергу на молоду аудиторію, важливо виглядати сучасно і актуально. Завдання ребрендингу ми вирішували спільно з маркетинговим агентством Insight.
В результаті проведеної роботи з логотипу компанії зникли будинки і великі літери. По-новому HomeNet пишеться демократичними малими літерами чорного кольору. Акцент змістився на слово «home», щоб підкреслити дуже важливі для нас сімейні цінності. А спалах світла у вигляді восьмикутної зірки з'являється або замість літери «О», або у вигляді верхнього апострофа.
Новий знак HomeNet - це спалах світла, що проходить по оптоволоконному кабелю, якщо дивитися на його зріз. Це відображає специфіку використовуваної технології Gigabit PON. Ще логотип ХоумНет асоціюється з точкою WiFi, яка, зазвичай, розповсюджує інтернет-сигнал в будинку клієнта.
Після ребрендингу головним кольором HomeNet став помаранчевий. Він і раніше був присутній в логотипі, а тепер заповнив собою фірмовий простір. Помаранчевий такий теплий, енергійний і позитивний! Він символізує дружбу і розвиток, роботу над собою і захопленість освітнім процесом. Національному оператору телекомунікаційних послуг личить цей колір. Тому що інтернет організовує сімейне дозвілля, приносить в кожен дім знання і допомагає знайти друзів в будь-якій точці світу!
Зміна візуального образу HomeNet відбулася одночасно з оновленням офіційного web-сайту. Новий стиль підкреслює цінності компанії - проактивність, допитливість, позитивне ставлення до життя.