Оплата
Способи оплати
Шановні абоненти,
Оплатити телекомунікаційні послуги можна кількома способами:
1. У терміналах самообслуговування EasyPay, ПриватБанк,IBox
- Карта розміщення терміналів ПриватБанку - переглянути.
- Карта розміщення терміналів IBox - переглянути.
- Карта розміщення терміналів EasyPay - переглянути.
2. Система прийому онлайн-платежів iPay - грошові кошти зараховуються протягом 10-15 хвилин після оплати. Пропонуємо оплатити послугу Інтернет за допомогою Applepay або Googlpay через онлайн сервіс https://www.ipay.ua/ua/bills/oplata-uslug-homenet-online Необхідно обрати категорію одержувача "Інтернет", далі натиснути на логотип HomeNet, вказати свій особовий рахунок, ПІП і суму поповнення. Обрати спосіб оплати, ввести дані карти та натиснути Сплатити.
3. Система прийому онлайн-платежів EasyPay - грошові кошти зараховуються протягом 10-15 хвилин після оплати. Пропонуємо користуватися терміналом або оплачувати за допомогою on-line сервісу https://easypay.ua/catalog/internet/homenet-kremenchug без реєстрації. Необхідно вибрати категорію одержувача «Інтернет, ТВ і телефон», далі натиснути на логотип компанії ХоумНет, вказати свій особовий рахунок і суму поповнення, обрати спосіб оплати «Платіжна карта VISA / Mastercard», ввести номер картки, термін дії та CVV код, натиснути «Сплатити».
4. Оплати через ПриватБанк. Приват24 - зручна система платежів (грошові кошти на особовий рахунок зараховуються протягом 3-х робочих днів). Алгоритм оплати через Приват24:
- Всі послуги
- платежі
- По Україні
- Реквізити платежу: Одержувач ТОВ "НПК" ХOУМ-НЕТ "
- Номер рахунку отримувача: IBAN UA513052990000026009041200506
- Поставити галочку «рахунок одержувача відкритий в КБ" Приватбанк "
- Код ЄДРПОУ 36410686 - інформація відображається автоматично
- МФО 305299 - інформація відображається автоматично
- Призначення платежу: «За послугу інтернет ЗР ********** ПІБ», особовий рахунок вказувати обов'язково
- З карти/рахунку вибрати карту, якою будете оплачувати
- Сума - ввести суму платежу
- Натиснути «Продовжити»
- Далі стандартне підтвердження платежів через СМС-повідомлення.
5. Термінали ПриватБанку. Для поповнення рахунку через термінал ПриватБанку НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО мати картку ПриватБанку! Достатньо мобільного телефону при собі. Вибрати на моніторі кнопку «У мене немає картки» та ввести номер мобільного, на який надійде СМС- повідомлення з кодом для входу в термінал. Вибрати зі списку зліва «Комуналка/інтернет» ярлик «ХОУМ НЕТ, ТОВ», або здійснити пошук за назвою Хоум НЕТ, або пошук по коду ЄДРПОУ 36410686. Після вибору одержувача в поле «ідентифікатор» ввести свій особовий рахунок (завжди 10 цифр).*Вкрай важливо вибрати саме ХОУМ НЕТ, ТОВ - реквізити в чеку повинні бути обов'язково «ТОВ "НВК" Хоум-НЕТ". За платежі, які були внесені на чужий розрахунковий рахунок, ми не несемо відповідальності. При помилковому поповненні необхідно звертатися до Банку. Вам повернуть кошти, або перерахують на рахунок ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ".
6. Оплата через Особистий кабінет, http://my.homenet.ua/.
7. У відділенні банку. Оплата проводиться при наявності реквізитів, зазначених в акті підключення абонента. Звертаємо Вашу увагу, що грошові кошти на рахунок отримувача зараховуються від 3 до 5 робочих днів, в окремих випадках до 10 днів після оплати. Будьте уважні! Перевіряйте правильність заповнення банківським працівником реквізитів і Ваших даних (ПІБ, № договору).
При оплаті будь-яким з перерахованих вище способів для безпеки Вашого рахунку, зберігайте чек протягом 2-3 місяців.
8. Призупинка послуги.
Для призупинки послуги, необхідно звернутися на гарячу лінію. Вартість призупинки складає – 30 грн. на місяць.